ulkomuotokoul.jpg

Ulkomuototuomarikoulutus

Suomen Bokseriyhdistys ry järjestää ulkomuototuomareille erikoistumiskoulutusta. Koulutustilaisuudet ja kollegiot järjestetään tarvittaessa noin kaksi kertaa vuodessa. Mikäli haluaisit tuoda koirasi koulutustilaisuuksiin ja kollegioihin esimerkkikoiraksi, laita sähköpostia bokseri.jalostus@gmail.com. Ota koirastasi mahdollisimman hyvät seisotus- ja pääkuvat ja liitä ne sähköpostiin mukaan koirasi rekisteritietojen kanssa.

SEURAAVAT TUOMARIKOULUTUKSET

8.6.2023 Espoo

Suomen Bokseriyhdistys järjestää boksereiden erikoiskoulutustilaisuuden torstaina 8.6.2023 alkaen klo 18.00 Kennelliiton koulutustilassa osoitteessa Niittyrinne 2 A, Espoo. Kouluttavina tuomareina ovat Tuula Seppälä ja Kirsi Tevalin. Ilmoittautumiset viimeistään 29.5.2023 mennessä: tuulaseppala72 @ gmail.com.

7.9.2023 Espoo

Suomen Bokseriyhdistys järjestää boksereiden arvostelukokeen torstaina 7.9.2023 alkaen klo 18.00 Kennelliiton koulutustilassa osoitteessa Niittyrinne 2 A, Espoo. Vastaanottavina tuomareina ovat Tuula Seppälä ja Kirsi Tevalin. Mahdollisuus näyttökokeeseen. Ilmoittautumiset viimeistään 28.8.2023 mennessä: tuulaseppala72 @ gmail.com.