Mediakortti 2023

Bokseri-lehti

Bokseri-lehti on neljä kertaa vuodessa ilmestyvä SBY:n jäsenlehti. Lehti painetaan KTMP Groupissa Mustasaaressa, ja painosmäärä vaihtelee 650-700 kpl. Digilehti julkaistaan julkaisualusta MagNet e-Publishing:ssa. Lehti ilmestyy kaksi kertaa painettuna, numerot 2 ja 4 (lehti painetaan 4-värisenä ja kokona B5 (176 × 250mm) ja kaksi kertaa diginä, numerot 1 ja 3. Lehteä ei ole mahdollista ostaa irtonumeroina.

AINEISTO

Lähetä lehteen tuleva aineisto sähköpostilla osoitteeseen: bokseri.bokserilehti @ gmail.com (poista välilyönnit).

Näyttelytulokset ilmoitetaan osoitteeseen bokseri.nayttelyt @ gmail.com. (Saadaksesi näyttelyn ROP-koiran kuvan lehteen, tulee sinun ilmoittaa kaikki sijoittuneet koirat; ROP, VSP, PU/PN.sijoitukset, ROP-, VSP-pentu, ROP-kasvattaja, ryhmäsijoitukset, koko näyttelyn koiramäärä ja boksereiden määrä).

Koe- ja testitulosten ilmoittamisesta huolehtii koiran omistaja/ohjaaja. Tulokset toimitetaan koe- ja koulutusvastaavalle sähköpostiosoitteeseen bokseri.koulutus @ gmail.com . Kuvia ei saa liittää tekstitiedostoihin, vaan kuvat on lähetettävä erillisinä, osoitteeseen bokseri.bokserilehti @ gmail.com . Painokelvottomia eli huonolaatuisia kuvia ei julkaista!

Lehden aineiston jättöpäivät vuodelle 2024

​Kuvat

Kaikki kuvat ovat tervetulleita lehteen, mielellään mahdollisimman isoresoluutioisina ja
käsittelemättöminä suoraan kamerasta. Tiedostomuodolla ei merkitystä. Kysy tarvittaessa
lisäohjeita toimituksesta: bokseri.julkaisu @ gmail.com.

Kun lähetät kuvia toimitukseen, ovat ne SBY:n käytössä korvauksetta. SBY voi käyttää kuvia lehdessä tai muissa julkaisuissaan. Kuvia voidaan rajata tai muutoin käsitellä laadun parantamiseksi. Jos kuvaaja haluaa nimensä kuvan yhteyteen, tulee se mainita kuvaa
lähetettäessä.

LEHDEN PALSTOJEN ILMOITUSHINNAT

*) Digilehti

Kotimaiset ja ulkomaiset näyttelytulokset julkaistaan Bokseri-lehdessä vain, jos näytteilleasettaja ilmoittaa ne itse osoitteeseen bokseri.nayttelyt @ gmail.com. Tulokset tulee toimittaa viimeistään 5 päivää ennen lehden aineistopäivää. Samoin PK-tulokset julkaistaan lehdessä vain, jos kisaaja ilmoittaa itse tulokset (aika, paikka, tuomari, koelaji, koira, ohjaaja, saadut pisteet ja saavutettu tulos) sähköpostitse viimeistään viisi päivää ennen lehden aineistopäivää osoitteeseen bokseri.koulutus @ gmail.com.

MAINOSTEN ILMOITUSHINNAT

*) Digilehti

Mainos maksetaan yhdistyksen tilille etukäteen viitenumerolla 220, ja kuitti maksusta tulee olla mainosmateriaalin mukana.

NETTISIVUT

Suomen Bokseriyhdistyksen viralliset internetsivut palvelevat jäsenistöä ja bokserista kiin-
nostuneita. Sivuilta löytyy tietoa bokserista, harrastuksista, kasvatuksesta sekä tietoa yhdis-
tyksestä ja sen tapahtumista. Kävijöitä sivustolla on lukuisia kuukauden aikana.

Mainoksen koko ja hinta: (mainos myydään neljäksi kuukaudeksi kerrallaan)

Webmasterin sähköposti bokseri.webmaster @ gmail.com

SBY-logo