laiturilla_edited.jpg

SBY- kesäleiri

VUODEN 2023 leiri-ilmoittautumien on avattu. Lisätietoja Uutiset-sivulta.

Suomen bokseriyhdistys järjestää joka kesä jäsenilleen kesäleirin. Kesäleireillä pyritään tarjoamaan jäsenilleen mahdollisuuksia päästä tutustumaan eri lajeihin, treenaamaan hyvien kouluttajien kanssa, tutustumaan muihin jäseniin ja tietenkin viihtymään yhdessä tämän hienon rodun ympärillä!

Leireillä pyritän järjestämään aina treeniryhmät kullekin lajille, mutta ryhmien toteutuminen riippuu aina lopulta siitä ilmoittautuuko lajiryhmiin riittävästi koirakkoja.

Leiriä on järjestetty nyt viime vuosina Kokemäellä, Pitkäjärven leirikeskuksessa. Kokemäellä on loistavat maastot eri lajien harrastamiseen sekä erittäin toimiva ympäristö leiriytymiseen. Leiripaikka voi muuttua joinain vuosina, yhdistyksen hakiessa aina parasta mahdollista paikkaa leirin pitämiseen. Toistaiseksi Kokemäki on ollut laadukas, joten siellä jatketaan ainakin toistaiseksi.

Kaikki bokseri-ihmiset ovat enemmän kuin tervetulleita leirille! Toivoisimmekin että vanhojen leirikävijöiden lisäksi myös mahdollisimman moni uusi tämän rodun löytänyt ihminen lähtisi rohkeasti mukaan leirille, tutustumaan muihin ja hakemaan kokemuksia ja löytämään mahdollisesti sen oman lajin jota lähteä treenaamaan tämän moneen lajiin taipuvan rotunsa kanssa!

Kesäleirin järjestämisessä päävastuussa on aina koe- ja koulutusvastaava toimikuntineen. Mikäli leiristä herää kysyttävää niin ole rohkeasti yhteydessä koe- ja koulutusvastaavaan bokseri.koulutus@gmail.com .

lelun kanssa.jpg