Tervetuloa rotujärjestömme jäseneksi

Suomen Bokseriyhdistys – Finlands Boxerförening r.y. on perustettu vuonna 1944.

Suomen Bokseriyhdistyksessä toimii seitsemän alaosastoa: Turun, Tampereen, Lahden, Uudenmaan, Pohjanmaan, Keski-Suomen ja Itä-Suomen alaosastot. Alaosastojen yksi tärkeimmistä tehtävistä on järjestää jäsenistölleen toimintaa: maasto- ja tottelevaisuuskoulutusta, kerhoiltoja jne. Alaosastot järjestävät myös yhdessä pääyhdistyksen kanssa erikoisnäyttelyitä ja muita tapahtumia. Liittymällä Suomen Bokseriyhdistykseen liityt samalla ilman lisämaksua myös alaosastoon, jos asuinpaikkakuntasi kuuluu alaosaston toiminta-alueeseen. Muuten kuulut pääyhdistykseen.

Suomen Bokseriyhdistys tarjoaa jäsenilleen mm. seuraavia etuja ja tapahtumia:

• Bokseri –lehti neljä kertaa vuodessa (vuosittain kaksi printtilehteä ja kaksi digilehteä)

• koulutusta

• alaosastojen koulutuksia

• yhdistyksen koulutusleirejä (jäsenhintaan)

• maastolajit, tottelevaisuus

• palveluskoirakokeita

• erikoisnäyttely, Klub Sieger –näyttely ja Puppy&Veteran Show kerran vuodessa

• jalostusarviointeja

• ZTP-testi

• luentoja ajankohtaisista aiheista

Kasvattajille

• jalostusneuvontaa

• pentuvälitystä

• pentuejäsenhinnalla uudeksi jäseneksi pentueet

• Kasvattaja Cafen

• mahdollisuuden hankkia Pentuoppaan

• jäsenkasvattajalistan

• tietoa ja tilastoja jalostusvalintojen avuksi

Jäsenenä voit vaikuttaa

SBY:n jäsenet valitsevat vuosittain kokouksessaan yhdistyksen hallituksen. Yhdistyksessä on lisäksi lukuisia toimihenkilö– ja toimitsijatehtäviä, joihin tarvitaan tekijöitä jäsenistön piiristä. Yhdessä tekeminen on antoisaa ja hauskaa.

KUINKA LIITTYÄ JÄSENEKSI?

Jäseneksi voit liittyä SBY:n jäsensihteerin kautta joko puhelimitse, sähköpostitse tai täyttämällä oheisen lomakkeen. Lomakkeella voit myös ilmoittaa osoitteenmuutoksen. Jäsenlomake >>>

Jokaisen bokserin omistajan ja myös bokserin hankintaa harkitsevan kannattaa liittyä jäseneksi. Pennun omistajalle on arvokasta saada pitkäaikainen elinkumpppani ohjatun koulutuksen piiriin heti alusta alkaen.

Vuosikokouksessa (2022) vahvistetut jäsenmaksut

• Vuosijäsen 40,00 €

• Perhejäsen 10,00 €

• Nuorisojäsen (alle 18-vuotias) 10,00 €

Hallituksen päätöksellä (2021) tammi-heinäkuussa liittyvä uusi jäsen maksaa täyden jäsenmaksun. Elo-, syys- tai lokakuussa liittyvä maksaa puolet jäsenmaksusta. Marras- tai joulukuussa liittyvä maksaa täyden jäsenmaksun, joka kattaa myös tulevan kalenterivuoden.

Kasvattaja-alennus jäsenmaksuissa

Kasvattajan liittäessä pentueen kaikki uudet SBY:n jäseniksi haluavat pennunostajat yhdistyksen jäseniksi, on jäsenmaksu tuolloin 10,00 €/henkilö. Pentuejäsenten ilmoittamisen voi kasvattaja hoitaa sähköpostilla, kirjeitse tai oheisella pentuejäsenlomakkeella >>>  Kasvattajalle postitetaan ensimmäisen vuoden jäsenmaksulaskut.

Uusi jäsen

Hallitus hyväksyy kokouksissaan uudet jäsenet, jonka jälkeen jäsensihteeri lähettää uusille jäsenille tervetulokirjeen, joka sisältää infoa yhdistyksestä sekä jäsenmaksulaskun.

Osoitteen- ja nimenmuutokset

Kaikki osoitteen- ja nimenmuutokset tulee tehdä jäsensihteerille joko sähköpostitse tai jäsenlomakkeella. Nämä tiedot eivät päivity automaattisesti meille mitään muuta kautta, eli huolehdithan, että tietosi ovat ajantasalla.

JÄSENSIHTEERI

bokseri.jasensihteeri @ gmail.com