Palkintosäännöt ja palkitut

Kaikista palkinnoista ovat oikeutettuja kilpailemaan Suomessa rekisteröidyt bokserit, joiden omistaja on Suomen Bokseriyhdistyksen jäsen.

Palkinnot jaetaan Suomen Bokseriyhdistyksen vuosikokouksessa. Koe- ja koulutustoimikunnan vetäjä ilmoittaa palkinnon saajalle ennen vuosikokousta palkinnon jakamisesta ja jokainen palkinnon saaja palauttaa kiertopalkinnon seuraavaan SBY:n vuosikokoukseen tai hyvissä ajoin koe- ja koulutustoimikunnan vetäjälle. Palkinnosta ilmoitettaessa pyydetään palkinnon saajaa toimittamaan kuva ja lyhyt, vapaamuotoinen esittely koirakosta Bokseri-lehteä ja SBY:n kotisivuja varten.

Huom! Koe- ja koulutustoimikunta laskee pisteet KoiraNetissä olevien tulosten perusteella. Mikäli jonkun koirakon tuloksia ei sieltä vielä löydy, on koirakko itse vastuussa kilpailutulosten toimittamisesta koe- ja koulutustoimikunnan vetäjälle (esim. kopio kilpailukirjasta) erikseen ilmoitettuun päivämäärään mennessä. Bokseritaulu tulee kuitenkin erikseen anoa (ja laskea pisteet) myös erikseen ilmoitettuun päivämäärään mennessä!

Ehtona kiertopalkinnon saamiselle on saavutettu koulutustunnus ko. lajista ko. kilpailukautena.

Tarkemmat ohjeet pisteen laskuun >>>