SBYn vuosikokous 10.3.2024

Vuosikokous sujui leppoisissa merkeissä. Kokouksessa keskusteltiin monista yhdistyksen asioista ja jäsenistöltä tuli paljon rakentavia kommentteja ja ajatuksia. Uusia henkilöitä valittiin hallituksen jäseniksi ja alaosastotkin olivat erittäin aktiivisia tässä. Esityslistalla oli yhdistyksen jäsenyys WUBOXissa ja tästä keskusteliin paljon. Kokous päätti lykätä asian päättämisestä loppuvuoteen. Vuosikokouksen jälkeen hallitus piti järjestäytymiskokouksen, jonka esityslistalla oli Suomen Bokseriyhdistyksen mahdollisuus hyväksyä/hylätä WUBOX-organisaation mahdollinen puheenjohtajuus seuraavalle kahdelle vuodelle. Nykyinen hallitus kuunteli vuosikokouksen ja jäsenistön kommentteja ja päätti järjestäytymiskokouksessaan ilmoittaa WUBOX-organisaatiolle jättää tämän mahdollisuuden käyttämättä.